Er zijn 205 resultaten gevonden.
Contact met de klant
We werken continu aan verbetering van onze dienstverlening, op allerlei terreinen. We betrekken uitkeringsgerechtigden, werkzoekenden en werkgevers daar zo veel mogelijk bij en luisteren goed naar wat ze van ons verwachten.
Klanttevredenheid
We meten de klanttevredenheid van uitkeringsgerechtigden en werkgevers over onze dienstverlening twee keer per jaar uitgebreid. Over de uitkomsten van de eerste meting over 2021 rapporteren we in het achtmaandenverslag.
Gegevensdienstverlening
UWV verzamelt en beheert in de polisadministratie de gegevens over lonen, arbeid en uitkeringen (inkomstenverhoudingen) in Nederland. Jaarlijks verwerkt UWV op nominatief niveau gegevens van rond de 200 miljoen loonaangiften.
Risicobeheersing
Er zijn het hele jaar door ontwikkelingen waarop wij reageren, zodat we risico’s kunnen beheersen en waardoor de afgesproken dienstverlening op niveau blijft.
Nieuw beleid
De wet- en regelgeving die UWV uitvoert is complex. Wij zetten ons ervoor in dat mensen die gebruikmaken van onze dienstverlening beslissingen begrijpen.
11 Pagina's gevonden met zoekresultaten.
Eerste Pagina Vorige Pagina 12 13 14 15 (huidig) 16 17 18 Volgende Pagina Laatste Pagina