Ontwikkeling dienstverlening
In dit hoofdstuk gaan we nader in op het aantal contacten met de klant en de klanttevredenheid (zie ook hoofdstuk Ontwikkeling dienstverlening in het viermaandenverslag).
Contact met de klant
Deze paragraaf van de publieke bijlagen bevat aanvullende informatie bij hoofdstuk Ontwikkeling dienstverlening, paragraaf Contact met de klant in het viermaandenverslag.
Klanttevredenheid
Deze paragraaf van de publieke bijlagen bevat aanvullende informatie bij hoofdstuk Inkomensdienstverlening, paragraaf Klanttevredenheid in het viermaandenverslag.
Toekomstgerichte organisatie
In dit hoofdstuk gaan we nader in op de resultaten op het gebied van ICT en informatiebeveiliging en privacy (zie ook hoofdstuk Toekomstgerichte organisatie, paragraaf Vernieuwen en vereenvoudigen ICT‑landschap en paragraaf Informatiebeveiliging en
Vernieuwen en vereenvoudigen ICT‑landschap
Deze paragraaf van de publieke bijlagen bevat aanvullende informatie bij hoofdstuk Toekomstgerichte organisatie, paragraaf Vernieuwen en vereenvoudigen ICT‑landschap in het viermaandenverslag.
Informatiebeveiliging en privacy
Deze paragraaf van de publieke bijlagen bevat aanvullende informatie bij hoofdstuk Toekomstgerichte organisatie, paragraaf Informatiebeveiliging en privacy in het viermaandenverslag.
Financiën en bedrijfsvoering
In dit hoofdstuk gaan we nader in op de resultaten op het gebied van doelmatigheid en rechtmatigheid (zie ook hoofdstuk Doelmatigheid en rechtmatigheid in het viermaandenverslag).
Doelmatigheid
Deze paragraaf van de publieke bijlagen bevat aanvullende informatie bij hoofdstuk Financiën en bedrijfsvoering, paragraaf Doelmatigheid in het viermaandenverslag.
Rechtmatigheid
Deze paragraaf van de publieke bijlagen bevat aanvullende informatie bij hoofdstuk Financiën en bedrijfsvoering, paragraaf Rechtmatigheid in het viermaandenverslag.